Älgjakt!

Nu ska ni få höra mina vänner!

Idag har jag Malin Olsson varit på älgjakt med min kära sambo! Mycket... intressant?
Vi skenade tvärs över skogen fram och tillbaka och jag höll bara på att slå ihjäl mig ett par gånger. Ni kan ju tänka er hur det är när det regnar och man går på stenar med blöt mossa. Eller att skena omkring i typ lövskog med fullt av hala grenar på marken. Nära-döden-upplevelse!!

Men jag överlevde dessa timmar. Dessvärre sköt vi ingen älg. Men Vicke hade skjutit en lite tidigare och fy fan vad stora dom är! Huvudet är typ lika stort som hela min hund. En sån vill jag inte möta ensammen i skogen precis..
Jag tyckte han blängde lite på mig den där stora älgen när han låg där på backen. Skulle inte förvåna mig!

Så ja.. Där har ni vad jag har styrt med idag!

Ha det gött!
Mvh Malin storjägarn Olsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0